søndag den 15. februar 2009

Tind Mohair

















Vinterferien er til ende......


Hvor har jeg haft nogle dejlige dage i uge 7. Det er blevet til besøg af reservebørnebørn, besøg hos min mor i Horsens, besøg i Haderslev, hvor vores datter er lægevikar på sygehuset - hendes første! og nu afsluttende med ophold i sommerhuset i Søndervig. Høj sol, vinterlandskab og Danmarks flotteste garnbutik ( og meget andet) inden for rækkevidde.


Det er faktisk sådan at jeg går lidt til hånde i butikken, jeg holder meget af miljøet og menneskene der. Jette og Else er de sødeste mennesker. En smykkedesigner, Anna Maxen havde reception i denne weekend, da hun skal have permanet udstilling og salg fra butikken. Hun laver de flotteste smykker.

Jeg fik lidt bestillingsarbejde - strik- med hjem, så nu har jeg noget nyt at gå i gang med - herligt.


I må endelig besøge dette fantastiske sted, når I kommer på de kanter, men det er også værd at køre efter. I kan læse mere på hjemmesiden www. tind-mohair.dk








3 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være alletiders lækre garnbutik.

    SvarSlet
  2. Det blir da et lekkert senge teppe med mye arbeid.Så gøy å lære en gammel teknikk, gleder meg til det blir ferdig.

    SvarSlet
  3. Jeg blev også noget imponeret da jeg besøgte dem i begyndelsen af januar! Sikken beliggenhed og luftig butik... normalt er garnbutikker jo noget "klemt" men deres butik er virkelig en oplevelse. Har aftalt med et par strikkeveninder at vi skal derud med vores penge og strikketøj....
    Mvh
    Susanne i Silkeborg

    SvarSlet