onsdag den 4. marts 2009

Kaningarn




Kaningarn - gad vide om nogen ved, hvad det er? jeg blev præsenteret for dette specielle garn af kaninuld i Tind Mohair, og det kan bruges til kanter. Det måtte afprøves på et par filtede futter, og efter lidt opkrads med en neglebørste efter filtning blev resultatet ganske fint.


Strømperne er det andet par jeg har lavet. Her har jeg strikket hæl- og tåforstærkning, så de er ganske varme.

Jeg har kikket forsigtigt indenfor hos Ravelry, er faktisk blevet medlem, men det er så nyt for mig, jeg ved endnu ikke rigtig hvad jeg skal bruge det til. Jeg er helt overvældet af alle de muligheder der er. Jeg har stor glæde af at nyde alle jer dygtige strikkeres flotte resultater. Hold da op en frodighed og mangfoldighed der er!

Jeg kunne ønske mig at nogen ville arrangere en strikkecafe med temaet: strik efter engelske/amerikanske opskrifter, så kunne jeg måske komme i gang.........

1 kommentar:

  1. Hei,
    fine tøfler. Tror du ikke kaningarn er garn spunnet av kaninpels som er veldig isolerende, mykt og varmt.
    Ja , det hadde vært spennende med en slik strikkekafe. Det er jo så mye flotte engelske oppskrifter, jeg stopper opp fordi de ser så kompliserte ut. En gang... vil jeg sette igang å strikke etter eng. oppskr. :-)

    SvarSlet