mandag den 23. marts 2009

mit patchworktæppe

Jeg har kun et patchworktæppe, og det er jeg til gengæld rigtig glad for. Min mor har syet det efter inspiration fra Kaffe Fasset.


Men ellers er jeg i gang med at nyde mine fødselsgaver. Jeg er blevet den glade ejer af et sæt Knit-picks. Jeg har fået dem af mine børn og der var stor undren over ønskelisten, strikkepinde er da ikke noget man ønsker sig! Men dette er noget særligt og maskerne glider afsted.

Jeg fik også en krydsnøglevinder, så nu kan alt vindes op i de fineste garnnøgler.

Jeg kommer fra en hjem med en "vinder". Min mormor trevlede uldgarn op fra fabriksrester, nøglerne blev dampede og af disse maskinstrikkede min mor trøjer, som blev solgt til venner og bekendte. Intet under at jeg har fået interessen for garn og strik.

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår jo at du er glad i det patchworkteppe. Det er rolige harmoniske farger i det.r
    Flott presang du fikk, det er bra med det som vi liker og bryr oss om.
    Gratulerer med oversdag! :-)

    SvarSlet
  2. Kære Munch. Jeg sad på nettet og ledte efter inspiration til Patchwork designs, da jeg faldt over billedet af dette helt fantastiske tæppe din mor har lavet. Jeg er meget begejstret for de meget harmoniske farver, og balancen i tæppet.

    Jeg har en hjemmeside og butik der sælger Patchwork materialer (www.patchwork-butik.dk). Vi vil rigtigt gerne begynde at være mere end en butik, og også inspirere kunderne til nye projekter. Jeg vil i den forbindelse høre om jeg måtte dele billedet af tæppet (jeg skal naturligvis nok henvise til din blog). Jeg tænker at det kunne blive en rigtig god inspiration for mange patchworkere?

    Med venlig hilsen
    Michael
    Patchwork-butik.dk

    SvarSlet