søndag den 12. april 2009

Påske og sommerfugle




Jeg har nydt det gode påskevejr og ind imellem havearbejde, gæstebesøg og opstilling af skab, så mit garn kan komme i orden - strikket sommerfuglehuer. Det er et sjovt mønster og endelig en hue Anne synes om. Da jeg nu var i gang blev det til 2 mere i andet garn og den ene med rullekant.






Mine strømper i hulmønster er også blevet færdige. De er strikket efter en amerikansk opskrift med mønster også på hælen.



Det er dejligt med orden, det skaber overblik og jeg fik ryddet kraftigt op og har en stor pose som går til genbrug.

3 kommentarer:

  1. Sikken et dejligt skab.....det er da lige til at bliver inspireret af!

    SvarSlet
  2. Du har laget mye fint. De sokkene var flotte med mønster på helen. Ja, da må de nytes. Luene var kjempefine, modellen kledde også den ene luen veldig godt. :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op en flot modelos du har fundet dig! Sådan en fin hue vil jeg også gerne bestille, men uden rullekant tak.

    SvarSlet