torsdag den 9. september 2010

Tak for hjælpen


Med hjælp fra Jette kunne jeg strikke min vest færdig. Jeg manglede et nøgle Noro Garden Light, og det havde Jette lige og sendte det til mig uden beregning. Så tak for det!
Det er en meget enkel model, men faktisk ikke særlig velegnet til flerskiftegarn, hvis man vil have striberne nogenlunde lige lange. Den er strikket i et stykke indtil ærmegab. Så fortsættes på ryggen, og her bliver striberne dobbelt så brede som på det nederste stykke.
For at striberne ikke skulle få dobbelt/dobbelt bredde på forstykker, har jeg "fiflet" noget med farveskiftene.
Men resultatet som sådan er jeg godt tilfreds med. Den er beregnet til en knap, men jeg har ikke syet den i, da jeg vist skal have forstykkerne lidt bredere, så de kan gå over hinanden.
Forkølelsen er taget af og jeg skal til at finde grej frem til højskoledagene i morgen. Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar