søndag den 21. november 2010

Ny workshop hos Tind's


Dette er lærerens bord ved den 2. og 3. workshop hos Tind's i Strik a la Christel Seyfarth. Der var mødt 31 interesserede strikkedamer op fordelt på en workshop om formiddagen og en om eftermiddagen.

Det er en stor fornøjelse at møde ligesindede med en stor passion for strik.


Der blev udvekslet erfaringer og nye vinkler på metoder og mønstre.



Det er svært at vælge de rigtige farver......



Der herskede stor koncentration om opgaven, og tiden fløj afsted.




Inden længe var de 3 timer gået, og det var ikke det store arbejde, der kunne fremvises ved hjemkomst.






Men jeg håber, at alle har lyst til at gå videre med processen, for kun øvelse gør mester.
Disse 5 kvinder var alle i familie, og de havde et bestemt projekt på beddingen. De strikkede af farmors (eller var det faster?) store samling af uldbrodergarn. En af dem havde arvet 11 kg!!, så der var nok til alle.
Det var dejligt at se unge kvinder på worksshoppen, der er håb for næste generation







2 kommentarer:

  1. Ihh, hvem der bare havde været der.
    Skønne, skønne billeder!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud, det må have været hårdt for dig at have to hold sammen dag !!

    Tiden løber når man er i godt selskab, jeg synes de tre timer var væk i løbet af ingen tid da jeg deltog i det forrige kursus du holdt, og hold op jeg var træt i hovedet da jeg kørte hjem ;-)

    SvarSlet