tirsdag den 3. juli 2012

Så er festen slut

Efter en uge med afsked i flere forskellige sammenhænge er det nu ved at være slut. Det har været ganske fantastisk, hvad der er gjort ud af mig, og jeg er dybt taknemmelig over den festlige afslutning, jeg har fået.
Min cykel er dekoret og toastmaster kom kørende ind på den under festmiddagen, og jeg troede ikke mine egne øjne, havde hun fået en cykel magen til min?

Men nej, min mand havde fragten den ud på skolen uden mit vidende, og så var den pyntet med mange af de strikkeprøver, der blev lavet til strikkeeftermiddagen tidligere.

Den er så flot, og jeg har cyklet på den i dag og vakt opsigt, hvor jeg kom frem.

Så er der linet op til festmiddag for hele personalet. I kan gætte på, hvor jeg skulle sidde med min familie.

Stuen bugner af buketter, flasker og andet godt. Det er en skam, at man ikke kan putte en buket i fryseren og tage den op senere, når der var behov for blomster i stuen.


Ved oprydningen fandt jeg denne gule brik. Tæppet syede vi til skolens indvielse i 2004 - efter en større ombygning- og en af mændene havde syet den i nattens mulm og mørke og placeret den en morgen. Den blev straks pillet ned.

Men heldigvis har jeg et godt gemme-gen, så nu hænger den på tæppet og minder om rummelighed i folkeskolen.

3 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig fejring, god ferie og god vind fremover :)

    SvarSlet
  2. Kære Bodil

    Fint med den gule brik! Held og lykke i dit nye virke - vi ses nok i Tind.

    Lone, Silkeborg

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt med den rummelighed - den gule brik gør jo faktisk en stor forskel :-)

    Jeg ved næsten ikke, hvor jeg skal ende og begynde efter mit lange fravær, men jeg må vist først fremhæve, hvor imponeret jeg er af det nye designteam, der er i sin vorden. Det er en fantastisk smuk bolero, du og din mor har designet. Respekt herfra :-)

    Så er jeg dybt betaget af dit blå sjal og ikke bare på grund af farven ;-) Jeg elsker brede sjaler som man rigtig kan sno og sætte på forskellig vis og det er en aldeles smuk bort, der runder det blå sjal af :-)

    Og så vil jeg endnu engang ønske dig held og lykke med dit nye virke. Hvor må det ha´ været en stor tilfredsstillelse at få så fin en afskedssalut som du har fået :-)

    SvarSlet