mandag den 22. juni 2015

Strikkeweekender

 Jeg har haft travlt på det sidste. Jeg har deltaget i 2 strikkeweekender lige i træk, og det har været en rigtig dejlig oplevelse. Først var jeg på Samsø til strikkecamp på Sælvigbugtens camping. 

Det er 3. gang jeg er der, og Hanne Pjedsted og jeg deler hytte - det er den samme hytte hvert år, så når vi ankommer, så er "same procedure as last year".
Der er workhops, lidt salgsboder, og så hygger vi os ganske gevaldigt med mad, strik og dejlige omgivelser. Birte Snedker og hendes personale kræser om os, og menuen er den samme år efter år, Birte tør slet ikke lave om på den.
Jeg havde tre workshops og også en stand sammen med Hanne, og en af de fastboende på øen, Kirsten Bech, var så sød at passe den, mens vi underviste.
 Når folk forlader pladsen søndag eftermiddag, har de fleste booket en plads til næste år.
Jeg kom hjem, pakkede ud og kunne begynde at pakke til den næste, som var Strikkecamp Storebælt

En havfrue pryder pladsen foran receptionen.

Det er sjovt at se broen fra en anden vinkel, for campingpladsen ligger lige ved broen, og man kikker ned på den, når man kører over broen

Der var pyntet op med strik mange steder og ved mange hytter.

 Her et kik ind i hallen.
Kirsten Hvid er søster til indehaveren af stedet, og hun havde lagt en stort engagement i arrangementet. Der var mange aktiviteter og TV Øst kom forbi og optog strikkekonkurrencen.
I en ikke færdig hal var der 20 stande, så der var masser at kikke på.  
 Jeg havde workshops om formiddagen og passede min stand om eftermiddagen, søde mennesker tog sig af den om formiddagen. Der var en godt salg, og mange mennesker kom forbi.
Næste opgave bliver Strik og Akvarel på Ribe Ungdomshøjskole, men mere om det senere.



3 kommentarer:

  1. I var da rigtig heldige med vejret på Samsø. Jeg er sikker på, at som udstillere er det smadderhyggeligt at være med. Du er en travl dame ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke travlt du har. Sådan nogen strikke weekender er bare guld værd. Det er en rigtig god oplevelse og så har man ladet batterierne op bagefter.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud :-)

    SvarSlet